piątek, 7 marca 2014

Moja metamorfoza


Witam! Wiem , długo mnie tu nie było, prawie miesiąc ! Ale 3/4 dnia spędzam w pracy, a resztę poświęcam na chłopaka , odpoczynek i mój ulubiony serial :) Dodaję makijaż który zrobiłam na konkurs u MakeUpTarnow  . Niestety nie udało mi się wygrać ale pochwalę się wszystkim jak wyglądam bez makijażu :)



- cienie Sephora, Myio,Lenka Kosmetik
- tusz Lovely Pump Up
- rzęsy Ardell
- podkład Avon
- baza Hean
- korektor Hean
- puder Rimmel Stay Matte
- róż, bronzer Sephora
- błyszczyk Hean





I jak podoba się? i oczywiście życzę Wam wszystkiego najlepszego Kobitki :*



Pozdrawiam,






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ;)
jest mi szalenie miło je czytać;)
Nie musisz wklejać linku swojego bloga,
ja odwiedzam wszystkie blogi więc zajrzę też do Ciebie.
Pozdrawiam ;*