piątek, 29 listopada 2013

Klasyczny makijaż Pati

Witam!
Dziś gościnnie Patrycja:) Tak teraz doszłam do wniosku że wystylizowałam ją trochę na lata 20 :) Czy ona nie jest piękna ?:) 


*Oczy: 
-cienie (perłowy, złoty) Lenka Kosmetik
-cienie (miedziany, brąz, złoto, czarny) Sephora
-czarna kredka GR
-biały cień Myio
-maskara Lovely Pump Up
-kępki rzęs Arrdell
*Twarz:
-podkład Avon
-puder Jupaa Minerals
-kamuflaż Wibo
-bronzer, róż Sephora
-perełki Giordani Gold
*Usta:
-błyszczyk delikatny róż Sephora











Pozdrawiam,


2 komentarze:

  1. Mnie lata 20ste się kojarzą z mocno podkreślonymi ustami i wyrazistym makijażem oczu :) CO nie zmienia faktu, że ten makijaż mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie: subtelnie i delikatnie. -)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ;)
jest mi szalenie miło je czytać;)
Nie musisz wklejać linku swojego bloga,
ja odwiedzam wszystkie blogi więc zajrzę też do Ciebie.
Pozdrawiam ;*