poniedziałek, 16 grudnia 2013

Christmas Make Up part 1

Witam ! Dziś mam dla was już świąteczny makijaż :) Już... heh właściwie za tydzień święta ;) Ja nie mam poczucia czasu ponieważ całymi dniami jestem w pracy, także proszę o wyrozumiałość ;)

*Brwi:
-brąz paleta Sephora
*Oczy:
- złoty, perłowy brązowy cień Lenka Kosmetik
- czarny cień Hean
- brązy paleta Sephora
- czarna kredka GR
- biała kredka Essence
- maskara hean

*Twarz:

- podkład Avon
- puder Rimmel Stay Matte
- bronzer Sephora
- korektor Hean
*Usta:
- pomadka Hean colours festival nr. 5e




Jeszcze pokażę się z jednym makijażem świątecznym tak że nie życzę wam jeszcze wesołych świąt ;) 



Pozdrawiam,





3 komentarze:

  1. Bardzo kobieco :)
    Ja czekam na aż mój laptop wróci z naprawy bo też mam dwie wersje makijażu świątecznego przygotowane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ;)
jest mi szalenie miło je czytać;)
Nie musisz wklejać linku swojego bloga,
ja odwiedzam wszystkie blogi więc zajrzę też do Ciebie.
Pozdrawiam ;*