poniedziałek, 30 grudnia 2013

Propozycja sylwestrowa - Glitter Gold (tutorial)

Witam ślicznotki !
Znów udało mi się skręcić dla wam tutorial z czego jestem bardzo dumna. Dzisiaj mam coś dla niegrzecznych dziewczynek lubiących ostre makijaże :) Bierzemy pędzle i do dzieła !







Krok 1:  Na powiekę nakładam bazę pod cienie Hean Stay On.













Krok 2: W prawym kąciku oka nakładam perłowy
 cień Lenka Kosmetik nr. M17.

Krok 3: Na środku powieki nakładam złoty cień tej 
 samej firmy, lecz nr. S2.












Krok 4: Wokół złotego cienia nakładam brąz,
 również od Lenki Kosmetik nr.S19 i ładnie go rozcieram.














Krok 5: Na złoty cień nakładam odrobinę Magicznego Eyelinera Avon, który jest bezbarwny i spełnia  on tutaj rodzaj kleju na który nakładam złoty brokat.











Krok 6: Wokół złotego brokatu nakładam ciemny brąz z palety Sephora, oraz zaznaczam tym cieniem w lewym kąciku oka linie wodną.










Krok 7: Przedłużam kreskę pod linią wodną oka,
nakładając złoty cień Lenka Kosmetik S2. Nakładam też odrobinę złotego brokatu.













Krok 8: Znów  przedłużam linię,  lecz wcześniej  
użytym brązowym cieniem z Sephory aż do środkowego kącika oka.













Krok 9: Od zewnątrz oka nakładam czarną kredkę 
 Golden Rose Kohl Kajal ( kąciki oka, linia wodna). Czystym pędzelkiem rozcieram ładnie kredkę.











Krok 10: Tuszuję rzęsy maskarą Lovely Pump Up, 
oraz doklejam kępki rzęs. Rzęsy i klej są z firmy Ardell.   











To koniec jeżeli chodzi o oczy, a teraz efekt końcowy : )



To już wszystko ;* Bawcie się dobrze w sylwestra, no i oczywiście życzę wam udanego następnego roku ;*


Mi rok 2013 minął tak : ( to nie wszystkie makijaże, tylko te które akurat zachowałam )



Pozdrawiam,



10 komentarzy:

  1. ekstra! podobaja mi sie szczegolnie usta jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega brakuje mi tu kreski, ale ja ogólnie nie przepadam za makijażami bez kreski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też o niej zapomniałam ;p zwykle ją miałam;D tak wyszło ;D

      Usuń
  3. przepiękny jak zawsze !!! ;))
    jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoja propozycja:) Nie mogę oderwać wzroku od Twoich ust:) Do twarzy Ci w czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Ja też robiłam makijaż z wykorzystaniem złotego brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :) Masz śliczne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny step;]
    paulina-d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie!!! ja uwielbiam dodatki z brokatu:))
    Zapraszam do mnie: http://renia114.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ;)
jest mi szalenie miło je czytać;)
Nie musisz wklejać linku swojego bloga,
ja odwiedzam wszystkie blogi więc zajrzę też do Ciebie.
Pozdrawiam ;*