poniedziałek, 3 listopada 2014

Halloween 2014

Witam piękne!

Nie wiem czy w ogóle jeszcze mnie ktoś pamięta, ale ten kto śledzi facebooka wie że pracuje w salonie ;) i mam bardzo mało czasu żeby cokolwiek tutaj wrzucić :) Ale jednak jestem i chce wam zaprezentować moje makijaże  halloween :) Nie miałam czasu żeby pomalować siebie ale zmusiłam do tego moje koleżanki z pracy:) Ewelinę pomalowałam na wampira, a Wiolette na dziewczynę Frankensteina:) jeżeli chodzi o makijaż Wiolletty zainspirowałam się zdolną Karoliną Zientek

Makijaż Wioletty:


Makijaż Eweliny:


A klientki straszyły tak :



 Mam nadzieje że się podobało:)
Zapraszam na facebooka bo tam pojawiam się częściej -->

Pozdrawiam,


1 komentarz:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ;)
jest mi szalenie miło je czytać;)
Nie musisz wklejać linku swojego bloga,
ja odwiedzam wszystkie blogi więc zajrzę też do Ciebie.
Pozdrawiam ;*