wtorek, 3 lutego 2015

My makeuproom

Witam!
Czy ktoś mnie tu jeszcze pamięta ? no chyba nie, ale nie mam serca usunąć całego bloga więc postanowiłam się za niego ostro wziąć! O tak! Teraz jestem chora więc mam okazje w końcu coś tu wysmarować. Wzięłam się też za moje stare posty bo wstyd mi na nie patrzeć. Już się bałam że ktoś je znajdzie i wrzuci je na wiocha.pl czy coś. Teraz się już wiele zmieniło, mam więcej umiejętności i lepszy aparat( chociaż i tak często robię zdjęcia telefonem). Pracuje w salonie, siebie już w sumie nie maluje bo nie mam na to czasu, ale  będę tu zdjęcia wrzucać klientek :) Za niecałe 1,5 roku biorę ślub i już poszukuje powoli wizażystki która pomaluje mnie na moje własne wesele! Będzie problem bo jestem bardzo wybredna ;D No więc mniej gadania a więcej makijaży !  Tak jak mówiłam sporo się zmieniło, pracuje na innych kosmetykach.Głównie korzystam z Kryolana. Poboczne marki które uwielbiam i korzystam to Glazel, Sleek, Sephora, IsaDora, Kobo, Inglot, Gosh i więcej nie pamiętam ale coś tam się jeszcze znajdzie  w moich kuferkach.







Oto kilka moich zadowolonych klientek zdjęcia postaram się pokazywać na bieżąco, oczywiście najwięcej prac możecie zobaczyć na moim  facebooku ->
lub na instagramie :)
A Panie zainteresowane makijażem zapraszam do Salonu ,, Twój Styl" w Ołoboku :)

Pozdrawiam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ;)
jest mi szalenie miło je czytać;)
Nie musisz wklejać linku swojego bloga,
ja odwiedzam wszystkie blogi więc zajrzę też do Ciebie.
Pozdrawiam ;*