czwartek, 29 sierpnia 2013

Letni makijaż dla Hean




Witam ! 

Dzisiaj szybki post :) Postanowiłam wziąć udział w konkursie Hean. Tematem pracy był letni makijaż :)
Jeżeli podoba wam się moja praca i chcecie mi pomóc wygrać możecie na nią głosować klikając link poniżej:)



Dodam więcej zdjęć aby można było dokładnej zobaczyć make up ;)




Chciałam też podziękować wszystkim którzy zagłosują na tą prace, oraz wszystkim którzy głosowali na mnie wcześniej w innych konkursach :* Jesteście kochani :* Mimo że nie udało mi się nic wygrać to w konkursie u Studio Stylizacji 4U zagłosowało na mnie przeszło 60 osób !
Dziękuję ;*


Pozdrawiam,





2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ;)
jest mi szalenie miło je czytać;)
Nie musisz wklejać linku swojego bloga,
ja odwiedzam wszystkie blogi więc zajrzę też do Ciebie.
Pozdrawiam ;*