piątek, 30 sierpnia 2013

Na wieczór- w stylu Jessiky Alby





Witam!
Dzisiaj chciałam wam zaprezentować resztę pomadek Hean z kolekcji Colours festival :) Stwierdziłam, że również zainspiruję się jakąś gwiazdą :) Poszukiwałam w internacie i znalazłam :) Makijaż z koralowo- pomarańczową szminką :) Tak się składa że ową posiadam więc wzięłam się za make up :)

*Brwi:
- baza Hean
- eyeliner Sephora
*Oczy:
- baza Hean
- czarna kredka GR
- biała kredka Essence
- cień czarny Hean nr 819
- cień brąz Lenka kosmetik nr S19
- cienie( cielisty biały złoty) Sephora
- Tusz Hean Gigant Shock
*Twarz:
- podkład Avon 
- korektor rozświetlający Hean nr 101
- puder Rimmel Stay Matte
- róż Hean nr1
- bronzer Sephora
*Usta:
- konturówka Hean nr.210
- szminka Hean Colours festiwal nr. 19




nr. 19

 A teraz reszta pomadek tak jak obiecałam :)

nr. 0

nr.1

nr.1b
nr.3

nr.3b

nr. 3bt

nr.4e

nr. 5ct

nr.6a

nr. 12

nr. 14

nr. 18

nr. 25

nr. 28

I jak podoba Wam się? Ja się zakochałam w numerze 3bt <3
Szminka można kupić w sklepie internetowym TUTAJ  :)

I dodam jeszcze, że to nie koniec całuśnych postów :)



Pozdrawiam,





10 komentarzy:

  1. Ja muszę kupić 19 :) Ale nie dla siebie tylko dla mamy, bo ona całe życie marzyła o tym odcieniu, a nigdzie marcheweczki znaleźć nie mogła. Ciekawe czy jej się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż:) A szminka dla mnie nr 6a :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cie do Liebster Blog Awards :))

    OdpowiedzUsuń
  4. przez twój efekt serduszek latających za myszką miałam zajęcie przez pare minut :D

    mi się podoba nr 0 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie pasują Ci takie usta od pomarańczu! Całość wygląda tak soczyście i świeżo, zazdroszczę, bo uwielbiam takie kolory, ale mi w nich średniawo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ;)
jest mi szalenie miło je czytać;)
Nie musisz wklejać linku swojego bloga,
ja odwiedzam wszystkie blogi więc zajrzę też do Ciebie.
Pozdrawiam ;*