wtorek, 10 września 2013

Luzacko- w stylu Ciary



Witam! 
Ogólnie to nadal mam czerwony nos, szukam pracy, a wczorajszy dzień był bardzo ponury i niezbyt jestem zadowolona z jakości zdjęć . Rozumiecie mnie nie ? No więc tym razem mam dla was super kolory szminek od Hean. Oj tak zdecydowanie na koniec zostawiłam najfajniejsze kolorki ;) No bo to koniec przeglądu szminek :) Ale nie martwcie się mam jeszcze błyszczyki ;D 
Ogólnie myślę zrobić post typowo o zawartości mojego kufra, co Wy na to ?:) Trochę tego jest :)

Co do makijażu :

* Brwi:
- baza Hean
-cień brąz Sephora
*Oczy:
- baza -//-
- cienie (biały, srebrny, cielisty, brąz) Sephora
- cienie ( czarny, cielisty ) Hean
- biała kredka Essence
- czarna kredka GR
- maskara Lovely
- kępki rzęs Ardell
- klej Ardell
*Twarz:
- baza -//-
- podkład matujący Hean ( świetlisty beż, natural, medium bierge)
- puder Juppa Minerals
- róż w kulkach Hean O1 
- bronzer Sephora
*Usta:
- szminka Hean Witamin coctail nr.323 




nr.323

No a teraz reszta kolorów szminek ;)

nr.17

nr.29

nr.64

nr.75

nr.84

nr.87

nr.88

nr.304

nr.320

nr.322

nr.324

nr.325

nr.330

nr.331


No i to już koniec jeśli chodzi o pomadki... Uf nie powiem bo to nie było łatwe. Niby się tylko wydaje co to sfotografować usta, ale jednak trzeba oddać rzeczywisty kolor pomadki i to jest tutaj trudne. Mam nadzieję że pomogłam w wyborze koloru :) Pomadki można kupić TUTAJ<KLIK> 
To by było na tyle ;* 

Pozdrawiam,





3 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz:))
    W tym kolorze pomadki najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny i skromnie ujmujący makijaz, pasuje do Twojego typu urody :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ;)
jest mi szalenie miło je czytać;)
Nie musisz wklejać linku swojego bloga,
ja odwiedzam wszystkie blogi więc zajrzę też do Ciebie.
Pozdrawiam ;*