niedziela, 1 września 2013

Liebster Blog Awards



Witam!
Z  racji tego że nominowała mnie Bellissima, za co bardzo dziękuję ;* Postanowiłam pobawić się w tą zabawę. Przyglądałam się wiele razy, ale pierwszy raz ja sama biorę udział :) W blogosferze to bardzo popularne więc chyba nie ma sensu tłumaczyć zasad :) Po prostu trzeba odpowiedzieć na pytania :) 
A oto moje odpowiedzi :

1.Gdzie będziesz za 5 lat? :)

W małej, nieznanej  wsi, gdzie mało kto mnie znajdzie ;D

 2.O jakiej tematyce najbardziej lubisz blogi? :)

To chyba oczywiste że, makijażowe :)

3.Na kim się wzorujesz? :)

Jeżeli chodzi o makijaże to przyznaję się bez bicia , że to jest Grzee <3

 4. Ulubiona rzecz z garderoby?:)     

Moje oficerki o kolorze zgniłej zieleni ;D               

5.Co najbardziej lubisz jeść?:)

Hmmm wstyd się przyznać, ale ja stawiam na tradycję :) kocham flaki ;D

 6.Czego nigdy nie założysz?:)

Brązowej pięknej tuniki , którą mam w szafie. Ma o wiele za duży dekold :)

 7. Jakiej słuchasz muzyki?:)

W sumie to wszystkiego, ale najbardziej trzymam się rocka :)

 8.Jaki podoba Ci się styl ubierania:?:)

Lata 50 <3 Chciałabym żeby były modna ( oprócz gorsetów)

 9.Twoja ulubiona książka?:)

Hobbit, tam i z powrotem :)

 10.Podróż życia gdzie?:)

Miami <3

 11.Lecisz na bezludną wyspę co zabierasz?:)

Eyeliner i tusz do rzęs ? ;D



No ale się wygadałam !

Teraz wasza kolej :) Oto moje pytania :)



1. Twój must have w kosmetykach? :)
2. Twoja ulubiona piosenka to ?
3. A twój ulubiony film?
4. Co sadzisz o używaniu bazy pod makijaż ?
5. Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś ?:)
6. Jeżeli chodzi o styl to wzorujesz się jakąś gwiazdą? Jak tak to jaką ?
7. Uważasz że może być przyjaźń pomiędzy blogerkami ?
8. Czego się najbardziej boisz?
9. Twój najbardziej znienawidzony kosmetyk ?
10. Czego byś w życiu nigdy nie zrobiła?
11. Bez czego nie możesz żyć ? 

A do pytań nominuje:



No chyba wystarczy:) Rzecz jasna jeżeli ktoś nie z listy, chce się włączyć to zabawy to zapraszam ;)

P.s miałam nic nie mówić ale wam powiem newsa ;D
Zakochałam się w piosence i charakteryzacji Fergie w tym teledysku KLIK
Czyli wiecie kim się niedługo zainspiruję ? ;D







Pozdrawiam,





2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ;)
jest mi szalenie miło je czytać;)
Nie musisz wklejać linku swojego bloga,
ja odwiedzam wszystkie blogi więc zajrzę też do Ciebie.
Pozdrawiam ;*