wtorek, 8 października 2013

Makijaż Asi.


Witam!
Dziś pod moje pędzle wpadła Asia :) uznałam że zrobię jej jeszcze kolorowy makijaż, bo a co tam jesień trzeba odstraszać :) No i malinkowe usta, które najbardziej mi sie podobają <3

*Oczy:
- baza Hean Stay On
- cienie( złoty S2 , seledynowy S24, granatowy M12) Lenka Kosmetik
- cienie (fioletowy 506, czarny 819) Hean
- czarna kredka kredka GR
- maskara Lovely pump Up
-kępki rzęs Ardell
*Twarz:
- podkład Hean świetlisty beż
- puder Juppa minerals
- kamuflaż Wibo
- bronzer Sephora
-róż Hean
*Usta:
- konturówka hean nr. 211






I co podoba się? :) Jeżeli jakość zdjęć Wam nie odpowiada, to śledźcie mojego facebooka , tam na pewno pojawią się zdjęcia Asi ;)



Pozdrawiam,

4 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ;)
jest mi szalenie miło je czytać;)
Nie musisz wklejać linku swojego bloga,
ja odwiedzam wszystkie blogi więc zajrzę też do Ciebie.
Pozdrawiam ;*