środa, 16 października 2013

Vampire Diaries- Halloween Make Up

Wtam!
Zgodnie z tradycją mam dla was straszny make up ;D jednak nie jestem zadowolona ze zdjęć... Tylko dzisiaj miałam czas żeby go wykonać i akurat dzisiaj musiała być pochmurna pogoda... Wtedy zdjęcia w ogóle nie wychodzą tak jak powinny. Nowy aparat, i jakieś prowizoryczne studio.. Będę nad tym pracować :) zdjęcia musiałam poprawić ponieważ wyszły mi ciemne, przez co musiałam je zmniejszyć ponieważ wyszły zamazane. Szkoda mi było tylko mojej pracy, którą włożyłam w ten make up więc wstawiam ten makijaż, ale gdy bym miała więcej czasu, chyba bym zmalowała od nowa jeszcze jeden :)
*Brwi:
- baza Hean Stay On
- eyeliner brązowy Sephora
*Oczy:
- czarny cień Hean
- czerwona kredka Hean
- cielisty i biały cień Sephora
- czarna kredka GR
- maskara Lovely Pump Up
- eyeliner Wibo
*Twarz
- podkład Hean ( bardzo jasny kolor)
- biały cień Myio,
- szary cień lenka Kosmetik ( wykorzystałam go tak jak bronzer)
*Usta:
- czarna kredka GR
- szminka Hean coulors festival nr. 27







Dobra, a teraz na poważnie... Czy ktoś wie czemu mi tak bloger zmienia jakość zdjęć ?! Nie dość że mi wyszły nie ciekawe to jeszcze bloger zepsuł je do końca, i w ogóle nie wiem jak to naprawić! Teraz się wkurzyłam.

Jak ktoś wie jak to naprawić niech napisze, bo mi już ręce opadają. Oczywiście normalne zdjęcia można będzie nie długo zobaczyć na moim facebooku.




Pozdrawiam,



7 komentarzy:

  1. wow! super! a jakością zdj się nie przejmuj, bo akurat w tym klimacie nadają dodatkowej tajemniczości i grozy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w tym klikacie faktycznie nie jest źle, jednak gdy wstawiam normalne makijaże wygląda to trochę śmiesznie ;/ i dziękuję;D

      Usuń
  2. łał!co za efekt!!czekamy na więcej:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ;)
jest mi szalenie miło je czytać;)
Nie musisz wklejać linku swojego bloga,
ja odwiedzam wszystkie blogi więc zajrzę też do Ciebie.
Pozdrawiam ;*