środa, 30 października 2013

Origamic na pazurkach.

Witam!

Dziś trochę skromnie, ale stwierdziłam że dawno nie było żadnych pazurków :)Więc oto i są :) gdy byłam w netto dopadłam mini dropsy od Myio :) Czy to nie cudowne kolorki ? Myio w kolorze Origamic połączyłam ze złotym brokatem. Dołączam też krótką recenzję, jak by ktoś zastanawiał się nad kupnem :)



Zalety :
- mała buteleczka ( dla mnie to zaleta bo ja nie potrzebuje dużych ponieważ rzadko maluje paznokcie:)
- duża gama kolorów,
-lakier się nie odpryskuje,
- brak pęcherzyków
- wytrzymuje 5 dni 
-cena ( ja w netto zapłaciłam3. 99 zł :)

Wady:
- trzeba nałożyć dwie warstwy lakieru :)

P.s najmniejszy palec po ostatnim wypadku nadal jest czarny i niezbyt ładnie wygląda :)

a tutaj moja ulubiona czwórka :)

Chcecie więcej takich postów? Wystarczy napisać :)









Pozdrawiam,



7 komentarzy:

  1. mam tylko 3 lakiery z Miyo i jestem z nich bardzo zadowolona, niestety nie mam do nich na co dzień dostępu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są te kolorki <3 najbardziej podoba mi się ten który ma na zdjęciu
    masz fajnego bloga

    http://thestarsofgroud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię tak :) a efekt na hybrydach jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ;)
jest mi szalenie miło je czytać;)
Nie musisz wklejać linku swojego bloga,
ja odwiedzam wszystkie blogi więc zajrzę też do Ciebie.
Pozdrawiam ;*